fbpx

Groepsles

Zwangerschap Yoga

Groepsles

Zwangerschap Yoga

Wat kun je verwachten?

Met zwangerschapsyoga leer je bewegingen die helpen bij het versterken van je bekken, verbeteren van je houding, het opvangen van de weeën en het ontspannen tussen de weeën door.

Bij zwangerschapsyoga leer je je bewust te worden van je sterk veranderende lichaam en geest. Je doet oefeningen die zijn aangepast aan je zwangere lichaam en die onder andere helpen bij het versterken van je bekken, verbeteren van je houding, het opvangen van de weeën en het ontspannen tussen de weeën door.   Specifieke houdingen helpen bij klachten als bekkenpijn en pijn in de onderrug. Wanneer je zwanger bent kantelt je bekken iets naar voren, zwangerschapsyoga helpt je om een gezonde houding aan te nemen. Ook leer je verschillende ademhalingstechnieken die je kan inzetten tijdens en tussen de weeën door.   Verder staat bij de zwangerschapsyoga niet enkel de verbinding tussen lichaam en geest centraal maar ook de verbinding tussen jou en je kindje.   Zwangerschapsyoga helpt je om je zwangerschap en bevalling met zelfvertrouwen te kunnen ervaren. Het wordt aangeraden om tussen de 3e en 5e maand van de zwangerschap te beginnen met zwangerschapsyoga.

Wat kun je verwachten?

Met zwangerschapsyoga leer je bewegingen die helpen bij het versterken van je bekken, verbeteren van je houding, het opvangen van de weeën en het ontspannen tussen de weeën door.

Bij zwangerschapsyoga leer je je bewust te worden van je sterk veranderende lichaam en geest. Je doet oefeningen die zijn aangepast aan je zwangere lichaam en die onder andere helpen bij het versterken van je bekken, verbeteren van je houding, het opvangen van de weeën en het ontspannen tussen de weeën door.   Specifieke houdingen helpen bij klachten als bekkenpijn en pijn in de onderrug. Wanneer je zwanger bent kantelt je bekken iets naar voren, zwangerschapsyoga helpt je om een gezonde houding aan te nemen. Ook leer je verschillende ademhalingstechnieken die je kan inzetten tijdens en tussen de weeën door.   Verder staat bij de zwangerschapsyoga niet enkel de verbinding tussen lichaam en geest centraal maar ook de verbinding tussen jou en je kindje.   Zwangerschapsyoga helpt je om je zwangerschap en bevalling met zelfvertrouwen te kunnen ervaren. Het wordt aangeraden om tussen de 3e en 5e maand van de zwangerschap te beginnen met zwangerschapsyoga.  Volg je liever privéles? Neem dan contact met ons op!

Deze les wordt gegeven door:

Denise

Hoi, mijn naam is Denise! Een aantal jaar geleden ben ik begonnen met energiewerk en masseren. In de loop van de tijd is mijn interesse steeds meer richting alles rondom zwangerschap, bevallen/geboorte en baby’s gegaan.

Beschikbaarheid

Tijdelijk geen beschikbaarheid

Deze les wordt gegeven door:

Denise

Hoi, mijn naam is Denise! Een aantal jaar geleden ben ik begonnen met energiewerk en masseren. In de loop van de tijd is mijn interesse steeds meer richting alles rondom zwangerschap, bevallen/geboorte en baby’s gegaan.

Beschikbaarheid

Tijdelijk geen beschikbaarheid

Tarief voor deze groepsles

60 minuten

€15

Boek hier jouw Zwangerschapsyoga!